Khamis, 27 Disember 2012

Viva PSM I.

Assalamualaikum.

Gua settle viva PSM semalam bersamaan 26 Disember 2012. Namun keputusannya menghampakan sebab kemungkinan besar gua kena extend der.

Kenapa jadi macam tue? Layan gambar dulu,


Tunggu turn Viva.


Gua present tajuk je dah kena tembak dengan M16. Mati akal terus gua kat situ. Baru sebut tajuk kot.




Yang pentig memang gua kena tembak mati matian ah semalam. Gua tak pasti sama ada salah gua sorang ataupun sesuatu yang tak dapat dikenalpasti. Masalahnya tajuk gua memang panel yang bagi sekali dengan objectives. Then supervisor lak bagi proceed semua tinggal gua buat literature review pasal tajuk neh.

Sekali present masa viva dengan Dr Yahya. PM Rosli & Puan Fara Diva, hamek kau. Semua salah. Siap tanya aku nak stay lagi ke kat UTM untuk another 1 year semata mata nak buat PSM neh? Oh my, of course la taknak!

Tapi aku agak terkesan la kat hati, sebab takde siapa pun nak hiraukan masalah aku, I mean yang bertanggungjawab la kan. Kenapa? Salah aku ke ikut je apa diorang nak? 

Ujian Allah S.W.T. 

& I need to rise from ashes la nampaknya neh, kena rombak semua sekali. 

La tahzan Ya Sodiqati.

Sesungguhnya Allah S.W.T bersama orang orang yang sabar.

& do pray for me please -_-

Thanks for reading this entry.

3 ulasan:

  1. tu lah masalah nya.. tajuk panel yg bagi.. last2 panel yg xnak tajuk nie.. ape ke pelik tu namanya.. so, as student.. kite pun ada hak nak buat complain pasal nie.. xkan nak terumbang ambing mcm nie.. yg pastinya.. aku pn xnak extend duk siap kan PSM nie

    BalasPadam
    Balasan
    1. kannnn? masalahnya ramai jgk kot kes mcm aku, y Panel sorang tue bagi tajuk, if u know what I mean la, eee.

      Padam
  2. sabar ye awk..dah pernah rasa macam ni. risau nyee -__-'.insyaAllah ada jalannya. gud luck ye dear..

    BalasPadam

awak memang comel vogue the vass sebab sudi komen entry kitee, muach! <3

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...