Jumaat, 21 Disember 2012

Viva Final Year Project (FYP)

Assalamualaikum.

Hari neh adalah hari yang suam suam kuku penting bagi gua sebabnya kena Viva FYP. Uuuu bukan thesis tau, kalau thesis gua panggil Projek Sarjana Muda (PSM).

Sebagai seorang bakal QS, gua dikehendaki menyediakan dokumen tender berserta dengan kelengkapan kelengkapan selengkap lengkapnya la pun adoi. Penat memang penat, 1 semester kot buat benda alah neh. Nasib baik kerja grouping, kalau tak memang fail terus ah gua yang pemalas nak buat kerja neh kan. Asik kena marah je sebab datang lambat meeting.

Bukan gua sengaja datang lambat, gua perlu menunaikan segala kewajipan sebagai seorang Muslim as well as keperluan makanan rohani gua. Kalau tak kosong, kosong hidup gua. Eceh, alasan menggila. 


Okay ini gua yang duduk depan meja yang penuh dengan dokumen dokumen yang aku malas nak explain in detail. Aha. Belakang gua yang nampak muka sikit tue, hazim. Ehey tetiba,


Okay neh masih lagi gambar gua, kali neh posisi yang di zoom kan dengan niat tulus nak bagi nampak comel, tapi fail jugak.


Tadaaa, neh la board atau partition kitorang. Seperti yang korang nampak atau tak nampak sekalipun, kitorang group 9. Tema kiorang Spongebob, tengok la bunga bunga cinta tersebut, Didi buatkan, hikhik. Berlakon check ECA ah tue~


Okay berbalik kepada gambar gua lagi.


Juga gambar gua lagi.


Quite a snipic of what we're supposed to present, as well as to understand.


Well, neh gambar gua dah jumpa geng nak menggila snap gambar. 


A family potrait. Sangat. :p





Ehehehehehey!



Annnd that's how I spend my FYP Viva Day! However, it is not as simple as I wrote it here. Karang tulis semua karang, takde nak jadi QS karang. *ayat ugut sangat :p*

Thanks for reading this entry!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

awak memang comel vogue the vass sebab sudi komen entry kitee, muach! <3

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...