Rabu, 27 Jun 2012

Entri untuk Abah.

Assalamualaikum deariess..^^

Aku rasa, seingat ingat memori tak sampai 1 GB aku neh, aku tak pernah pon cerita pasal Abah aku kan? Haha, acano neh, tak sedar diri ke hape? Well, aku ade bapak, aku panggil Abah sebenarnye, tapi Bapak tuh macam best je sikit bunyi die, wakaka.


Itulah Encik Bapak, hehehee, nampak muda tak? Dulu fit jugak, sekarang buncit sikit, tehee.

Bapak aku dulu sarjan, then die berenti, bukan pencen, berenti, ntah nape ntah. Bapak aku neh nak kata garang, takdela garang, nak kata understanding, takdela sangat, tapi boleh la nak bergurau gurau tuh, nak cerita pasal belajar pon boleh, sebab Bapak aku keje bidang construction jugak, die keje dengan syarikat subkon paip.

Bapak aku hobi die membebel secara tiba tiba tentang benda remeh temeh kat Maka aku. Haha, bergaduh la diorang. Masa kecik kecik dulu sedih la, bila dah tua tua neh, aku paham la. Tuh cara komunikasi diorang, cube kalau diorang tak bergaduh langsung, mesti aku yang rasa pelik, wakakakaa. Mak aku pon gaduh gaduh, sayang jugak Bapak aku, ehey!

Aku selalu nak melawan Bapak aku neh, tehee. Dulu dulu aku nak amik TeSL kan, Bapak aku suh amik Matrik, aku cakap tanak tanak sambil hentak kaki kat lantai sampai pecah lantai tersebut, tapi last last tak dapat TeSL, kena la g Matrik jugak der ber, muhahaha. Malu je kan.

Then abis Matrik, Bapak aku suh la amik bidang melibatkan engineering la kan, aku sekali lagi membangkang la sekeras kerasnye dengan alasan aku cakap berape banyak engineer menganggur last last jadi cikgu jugak & aku isi la TeSL lagi & memang Allah nak tunjuk la kan melawan Bapak sangat, tak dapat jugak TeSL walaupon MUET Band 4 *ade kaitan ke?haha* 


So aku pon end up la amik QS, sebab aku memang tanak amik engineering sebab aku tak minat mengira, tehee malunye nak cakap :")


& memang Bapak aku bangga la aku amik QS, sebab die tau QS tuh ape, sebab die pon bidang pembinaan.


Walaupon aku tak pernah nak pergi bermanja manja dengan Bapak aku, aku tetap nak cakap aku saaaaaayang sangat Bapak aku :") walaupon aku tak pernah la jalan berganding bahu dengan Bapak aku macam aku buat kat Mak aku kan, hehe. Sayang tuh tetap ade la.




Ehey wajiblah tempek muka sendiri kat blog sendiri, wakakaka.


Moral of the story, sayangilah Bapak masing masing. Sayang Bapak orang lain nanti dapat anak tiri nanti, tak dapek den nak nolong neh ha, wakakaka.


Done here bebeh!
Dadaa!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

awak memang comel vogue the vass sebab sudi komen entry kitee, muach! <3

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...