Ahad, 14 Jun 2015

Cerita Nikah Kahwin Kawan Kawan.

Assalamualaikum~

بِسْمِ-اللهِ-الرَّحْمنِ-الرَّحِيم ~

Ehey lamanya gua tak menaip entri dekat blog iteww ini. Aha. Entah kenapa tetiba rasa mood nak berblog datang balik. Dan dan nak cerita pasal kawan kawan kahwin. Walaupon ada yang pregnant dah pun. Eh.

Dalam hidup gua, gua memang tak ramai kawan, tapi tu pun salah pilih kawan lagi. Tett. But I'm absolutely never wrong about this particular group of friend of mine. My Buahan Cikebom friends!



Tadaaaaa!

Dari kiri, gua, belakang Yaya, then berniqab tu Didi, belakang lagi Lili, depan dia Husna, tepi tu Shikin, depan tu Nas and last tepi sekali Syu. Nampak banyak mana happy gua sampai senyum nampak gusi semua!

Yela, kawan kawan jugak, tapi bila semua dah besar panjang cantek semua macam neh, mestila ada kumbang kumbang jatuh chenta lalu datang merembat. So, beberapa orang daripada my Buahan Cikebom friends pun dah selamat menjadi isteri orangggg.

Yang mula mula kahwin, adalah Lili. Dia kahwin dulu sebab dia paling cantek, Matjim merangkap suami beliau sekarang rasa insecure takut Lili dirembat lelaki lain, maka dengan sepantas kilat Matjim propose la Akak Lili kitaaa. Nikahnya 31/12/2014 masa Kelantan dilanda banjir besar hari tu la. Pergh gila dramatik gua rasa.



Amboi happy nye dia dah jadi bini Matjim! Ihik.


Tau tak apa lagi tragik? Gua tak jumpa gambar gambar kahwin Lili yang cantek cantek. Mana pergi semuanyaaaaa. Just in case Lili read this later, please forward to me your wedding picture. Teheee.

Then yang kedua kahwin plak adalah Husna. Sebab dia paling cantek lepas Lili. Miahaha. Husna punya cerita pun tragik jugak. Kitorang memang puas hati gila Husna neh jumpa lelaki macam Zakuan. Cerita lebih lebih karang terbakar PC office neh karang. Miahaha.

Husna punya majlis 21/2/2015 la seingat aku. Ke salah? In case Husna read this, kalau salah I'm soryyy~




Next!

Yang latest sekali kahwin, latest tak latest sangatla 14/3/2015 hari tu, adalah Didi. Teman sebantal sekatil massa UTM kalau gaduh aku pergi library konon konon tanak terserempak kat bilik. Aha. Aku pujuk pujuk si Didi neh kahwin masa birthday aku 20/3 dia tanak. Kan senang ingat nanti birthday aku. Marah la caneh. Eh tetiba.



Nah.

Gambar paling ayu dah neh aku cari. Miahaha.









Ahhhh.

Next sape plak nak kahwin? Shikin cakap kalau tengok flow neh, settle by roommate. Sebab Lili dengan Husna roomamate. Disebabkan aku roommate Didi, mungkin aku la next bride to me, Miahahahaha. Tapi gua syak, Nasirah Nabila settle down dulu. We'll see.

Seronok tengok kawan kawan kahwin.

Regards,

Suzie

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

awak memang comel vogue the vass sebab sudi komen entry kitee, muach! <3

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...