Rabu, 13 Mac 2013

Cara Menghargai Diri Sendiri Part 1.

Assalamualaikum :)

Sejak sejak on the way nak masuj umur 22 tahun neh, muka makin teruk.Jerawat sana sini itu normal, maklumlah lewat remaja katakan, hormon tak stabil, stress memanjang. Tapi bila jerawat berkali kali tumbuh kat tempat sama, memang masalah anatomi badan, miahaha. Macam gua selalu tumbuh jerawat kat kawasan dagu serta pipi. Dan masalah bertambah besar bila tinggal parut serta jeragat yang mengurangkan seri wajah walaupun orang kaa ada parut sikit sikit kat muka tue nampak cute, tapi bukan untuk gua la.

Dan gua jugak mempunyai double chin tanda kebahagian hakiki. Miahahaha. Masalah jugak double chin neh kan. So kali neh entri bercerita tentan macam mana nak hilangkan double chin And yes. tanpa perlu bersenam. Perfect!

Tadaa~


Sophie Monk Pore Minimizing Double Lifting Facial Mask! 

Aha. Actually banyak jeni lagi double lifting mask dekat pasaran, tempat yang gua selalu beli of course la dekat Watson sebab kan gua ada membership card, miahaha. Dulu gua guna Sexy Look Duo Lifting Mask tapi jenama Sexy Look neh tak pernah lagi gua jumpa yang jual 1 kotak, maknanya dia jual 1 piece macam tue, dalam RM5.90 1 piece, but it does show good result.


Ada beberapa jenis kalau untuk jenama Sexy Look neh, tapi gua biasa guna yang warna silver sebab Intensive Firming, nak cepat nampak hasil kan :p

Tapi tapi tapi, masa cari punya cari punya cari double lifting mask neh hari tue, terjumpa la jenama Sophie Monk neh, yang bestnya ia dijual 1 kotak ada 5 pieces! Weee ~ And tambah lagi best, RM15.90 je kot 1 kotak. And Alhamdulillah jadi jugak la.

So gua pun tiba tiba terambik gambar masa pakai mask Sophie Monk tersebut, hikhik. Penat penat pergi carik data mestilah balik balik kena manjakan muka pakai mask dan tidur sampai lupa dunia. Eh baguslah lupa dunia, ingat akhirat je :D




Kenapa bahagia dagu gua tak tertutup dengan mask tersebut? Ekcelli, pipi gua neh boleh dikategorikan sebagai agak temban atau besar, atau debab. Tapi gua ada alasa gua. Sebab gua kan ada jaw ataupun rahang yang agak distinctive. Miahahhaa.


Aha. Lain kali gua cerita macam mana gua cuba hilangkan jerawat jeragat serta menaikkan seri wajah sampai gua jarang mekap sekarang kalau pergi kelas. Nampak tak keyakinannya kat situ :p Jangan curious sangat, it would not be that long for my new entry, I'll make time for it :p

Thanks for reading this entry!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

awak memang comel vogue the vass sebab sudi komen entry kitee, muach! <3

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...