Sabtu, 6 April 2013

My Interest Lately : Spikes & Studs

Assalamualaikum :)

Tadi keluar jalan jalan sebab Lili nak makan Tutti Frutti. Then gua nak jalan jalan so pergi la Sutera Mall. Apa yang best dekat Sutera Mall of course la banyak baju baju kasut kasut and dressess yang cantik cantik and on top of that adalah MURAH. Boleh dikatakan kat kebanyakkan kedai kat Sutera Mall jual baju baju 2 helai RM50, RM15 sepasang, macam tue. Yang penting lagi cantik kau. Aha.

Tapi entri ini bukanlah nak cerita pasal baju murah kat Sutera Mall tersebut, tapi nak cerita pasal masalah obsessive compulsive gua terhadap SPIKES & STUDS -_-

Sejak gua nampak kasut studs dekat Pasar Karat malam tue, sampai hari neh gua masih menggilakan benda yang ada spikes and studs. Kasut, handbag mostly. Sebab gua tak pakai kemeja and Ts sangat.





Tapi masalah jugak gua nak dapatkan barang barang yang ada spikes and studs neh. semua mahal mahal. paling murah gua jumpa, handbag RM79 -_________- Ah takde ke sape sape nak belikan kita handbag ke kasut ke yang spikes and studs cenggineh?

Kenapa gua boleh terjebak caneh? Sebab gua tengok my fashion inspiration of all time le Shea Rasol pakai handbag spikes and studs dalam satu entry beliau.
Sumber Blog Shea Rasol

Sumber Blog Shea Rasol
Cantik kannnn? Even the dress punn gua suka. I am totally inspired by her everyday look and style. Nak jadi macam Shea Rasol pweeeeeeeeeeeese :3

Thanks for reading this entry!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

awak memang comel vogue the vass sebab sudi komen entry kitee, muach! <3

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...