Ahad, 17 Mac 2013

My 22nd Birthday Wish List :)

Assalamualaikum :D

Reading Jules' post >HERE< about her 21st birthday list, making me wanna write about my 22nd birthday wish list, aha, I'm older by a year from you Jules! *as if she knows me :p*

Apa yang specialnya my 22nd birthday neh? Sebab tahun neh, InsyaAllah will be my final year as a student, gua tak pernah pasang niat pun nak sambung Master lepas habis Degree neh, gua nak keje beb. So birthday tahun neh kira special la, birthday last tanpa tanggugjawab menyara diri sendiri dan serta mengumpul harta. Aha.

Gua tak selalu sedih, aha, sanggatt kan. Apa yang mampu buat gua sedih adalah bila kurang duit dengan kurang makan *as well as kurang perhatian :")* . Sebab tue kakak gua seboleh boleh tanak tengok gua kekurangan duit serta kekurangan makan *lupbiu Kaka*.

Dan gua sangat suka shopping dan eat good food. Nampak macam gua suka membazir kan? Ekcelli takpun sebab gua makan apa yang gua suka je, and gua makan sampai habis :DD And kalau shopping, gua mesti beli lebih dari 1, contohnya baju la, mesti kena beli 2 sekurang kurangnya, Gua pun tak tau sejak bila gua ada habit macam neh. And habit neh jugak disedari oleh kawan kawan gua dulu, wakaka.

Tapi bila birthday gua? Miahaha. Mungkin orang tertentu je berminat nak tau, Faris pun tak ingat birthday gua apatah lagi uols readers blog gua. Takpe takpe jangan tacink, keep calm and continue reading :p

So, apa yang gua nak untuk my 22nd birthday?

#1


Sejak bila gua suka ikut trend gadget neh? ini semua bermula sejak aku tengok harga SIII Mini kat U Mall hanya RM359. Tetiba impian bergebar gebar nak beli SIII Mini, Ropa ropanya, SIII Mini tersebut, buatan Malaysia, lebih kurang imitation la kot. Ingat handbag je ada imitation, henpon pon ada. Isy. Gua teripu.

#2




Macam biasa, gua memang suka pakai long dresses or maxi skirts sebab mak gua selalu cakap gua nampak cantik pakai dresses and skirts :") Mak titew neh selalu puji titew tau :p Kenapa gua suka maxi skirts? Sebab panjang, labuh, and boleh adjust pakai tinggi sikit atas perut, jadi tak rasa ketat, boleh makan sepuas hati :DD 

#3




Weee, handbag! Gua mula mula suka sangat handbag doll kat gambar mula mula tue, tapi Faris cakap nanti kalau pergi rumah dia, nanti dok berebut bag tue dengan Kasih *her 11 months old niece* Memang melampau kan, takde sense of cuteness tul ah beliau.  Then semalam masa kat Cotton On nampak bag neh, dalam 100 something pulak, kalau bawah 100 mungkin dah beli -_- titew neh final year student, banyak duit habis kat project works and thesis -_-

#4




And I lovvvvvvee heels. High heels. Heels paling tinggi gua pernah pakai setakat ini ialah 5 inci. 5 henci ye adik adik untuk keluar dating, bersantai, mahupun reunion atau melawat baby. Alasannya? Gua malas nak diet, so gua pakai la kasut tinggi, bagi nampak kurus sikit, miahahhaa. Then gua berhenti pakai heels tinggi tinggi neh bila kakak gua cakap gua nampak matang, kalau gua pakai flats, nampak la muda sikit. Amboi. Gua pun terus berhenti pakai heels. Tapi sekarang nak pakai heels, tapi kenapa semua kedai tak jual heels yang gua nak? Gua lak rasa tak selamat beli kasut online, sebab tak try, macam mana kalau ketat ke, tak cantik dengan kaki gua ke.

The gua lak mempunyai jari jari kaki yang besar, so agak menyakitkan kaki bahagian depan la bila pakai kasut bertutup, so gua prefer kasut peep toe la kan, tapi gua takleh pakai kasut terbukak, tak sesuai sebab kaki gua besar sikit :D


Hihik, geng baru gua :D 

Seronoknya kalau dapat hadiah caneh :D 

cc Puan Kakak Suriani Anne Yusof

Thanks for reading this entry!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

awak memang comel vogue the vass sebab sudi komen entry kitee, muach! <3

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...