Isnin, 18 Februari 2013

The Green Jade Miximize.

Assalamualaikum~

Well, hari neh considered as first week tak walaupun kelas start hari Rabu lepas lagi. Tak paham betul aku kenapa laaa nak start kelas hari Rabu, start jela hari Isnin macam biasa kan. *amboi complain sakan kalau kat blog kan~

Hari neh gua pakai maxi dress, ke jubah dress? Aha. Custom made, baju raya suatu ketika dahulu. Dah la masa dapat kain tue, warna macam kain langsir rumah gua, adoi nye pun. Tapi biasalah, hanya jauhari mengenal manikam, Mek the tailor cakap, kain mahal kott neh. Yela kot, kain tue hadiah orang bagi kat kakak aku masa pergi mengenal menantu~Disebabkan banyak sangat dapat kain, kakak aku pun bagilah secara percuma kepada adiknya yang bukan main cantik neh, miahaha.

Nak bagi nampak formal sikit, gua pair it up dengan chiffon blazer, yang nipis ttakde lining tersebut. Nasib baik dress gua lengan panjang, kalau tak dah 1 kerja kena pakai inner pulak~









Bila dah sorang nak bergambar, yang lain pun dengan serta merta akan ikut nak bergambar, sebab tuelah kitorang geng, hikhik.

Tapi tapi tapi stress pulak rasa. Project Evaluation Development, bukan main lagi assignment kena submit setiap 3 minggu. Mengalahkan thesis cenggineh. Dahlah group takleh pilih! Haktui! Duit PTPTN pulak tak masuk masuk lagi. Eh makin banyak pulak stress. Aha.

Okay, thanks for reading this entry!

3 ulasan:

awak memang comel vogue the vass sebab sudi komen entry kitee, muach! <3

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...