Sabtu, 16 Februari 2013

Purple it Up!

Assalamualaikum~

Mungkin gua dah rasa bersedia *kottt* nak meninggalkan skinny jeans gua yang gua suka pakai kemana mana sampai rasa nak pakai bawak tidur sekali sekala tapi sebab ketat sangat terpaksa tukar kain batik mahupun seluar ataupun skirt yang lebih selesa. Choi.

Tapi, bila dah makin berusia neh, gua fikir fikir, sampai bila nak pakai semua skinny jeans tersebut, sampai bila nak berpakaian ikut citarasa sendiri tapi tak menggembirakan Sang Khalid (ALLAH SWT) kan. Jadi gua rasa, mungkin gua patut start pakai sopan sopan sesuai dengan kematangan usia dan pemikiran :D

Tapi gua tetap nak nampak pleasant to the eye, nak nampak confident, nampak cantik *uuueeerkkkk muntah hijau patploh bakul setengah* jadi selain daripada jubah, mungkin gua boleh pakai long loose maxi dresses or even maxi skirts kan?


Tadaaa~ Okay tak kalau kebanyakan hari pakai caneh? Sopan tak? Cute tak? Muehehhee.

And surprisingly, kebanyakkan orang terdekat dengan gua lebih prefer gua pakai cenggineh daripada sebokk menyumbat skinny jeans yang kemain ketat sana. Uish jahiliah jugak fesyen gua dulu dulu. Malu dengan diri sendiri.

Dan, paling penting, mohon diri sendiri neh istiqamah. Gua tanak la kan, lepas tulis entry bagai panjang lebar dengan letak gambar sekeping je, tue pun tak cute mana pun, and then tetiba esok post entry pakai skinny jean balik~amboi jemah, cepat nau lupa diri.

Tapi mungkin sebab baru lagi tak, orang orang yang suka bermesra bergurau senda bersama ada la tanya,

"Eh Suzie nak keluar jalan jalan ke?"

"Akak dari mane? cuti cuti neh jalan jalan eh~"

Ke makin nampak glamour pakai skirt? Aha.

Thanks for reading this entry!

1 ulasan:

awak memang comel vogue the vass sebab sudi komen entry kitee, muach! <3

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...