Jumaat, 8 Februari 2013

Polkadots Bikini.

Assalamualaikum~

Hari neh Girls Day Out family gua, aha. Semua keluar, Che, Kak, Kak Ros, MekNgoh, Mazween :p

Shopping sakan la isteri isteri orang sekalian kan, penuh troli. Gua jalan jalan je. Hari neh pakai dress polkadots lah, hikhik, comel sikit :p


Actually, baju tersebut adalah maternity dress, miahahaha. Ah apa gua kesah maternity dress ke tak, asal cantik, rembat aja. Polkadots polkadots lak tue :p


Puan Kakak~ Ada mirip mirip Siti NurHaliza ke? Aha.


Mak gua memang pesen ambik gambar cenggitu, pemalu, macam gua jugak. Miahaha.





Neh plak lunch untuk hari neh, Nasi Kerabu Sambal yang Che buat, sedap uols :p

Penat kot jalan hari neh, nasib baik pakai flats je, hikhik. Anndd the best part was, dapat maxi skirt 2 pasang Che belikan~ 1 warna electric blue, 1 warna hitam~ Ehey!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

awak memang comel vogue the vass sebab sudi komen entry kitee, muach! <3

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...