Sabtu, 5 Januari 2013

Shut up & Drool

Assalamualaikum :D

Amboi tajuk entri kurang hajor sikit, mohon jangan lempang gua secara berjemaah :p

Gua seperti biasa mengidam benda bukan bukan kalau rasa lama sikit hidup kat bumi Johor neh kan. Mengidam nak Nasi Kak Wok la, Pari Bakar la, Nasi Kukus Ayam Berempah la, Ketam Masak Sambal la yang penting mengengada la.

Nasi Kak Wok (Sumber Google)

Pari Bakar (Sumber Google)

Nasi Kukus Ayam Berempah

Bukanlah nak cakap benda benda neh semua takde kat Johor neh, tapi mungkin sebab gua tak banyak berjalan ke tempat tempat makanan spcealty kat sini, so susah la bagi gua nak mencari makanan makanan tersebut, yang dapat setakat neh pun cuma Nasi Kukus Ayam Berempah je -_-

Tapi tapi tapi, tadi gua dapat Ketam Masak Sambal. Mohon jeles wahai orang orang yang membaca entri ini, muehehe. Mungkin sebab gua comel sangat serta disayangi ramai, ada jugak la yang layan aku ngengada nak makan ketam neh, mekaseh :D

Tadaaa~ Mekaseh Puan Rosmilah :D


Hikhik, Nak duduk Johor lama lama ag ah, boleh mengengada dengan Puan Rosmilah lagi :p

Thanks for drooling this entry!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

awak memang comel vogue the vass sebab sudi komen entry kitee, muach! <3

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...