Rabu, 2 Januari 2013

My 2012 Fashion Flashback

Assalamualaikum :D

Tajuk memang tak boleh blah kan tapi takpela, gua tulis la jugak entry ini dengan hati yang hiba. *Eceh tetiba*

Gua rasa tahun 2012 kot paling banyak experiments fashion yang gua buat, mungkin ada fashion yang agak jahiliah sikit tapi itu suatu masa di awal tahun 2012, semester 4. Sebab tahun 2012 gua masuk sekali semester 4 dengan 5, so nampak la jugak beza dari segi fashion kot *dan dan*

Jadi, aku kronologikan lah fashion fashion aku sepanjang tahun 2012 yang baru lepas 2 hari, hikhik.

Kita mulakan dengan  awal awal tahun 2012, gua carik gambar bulan January tak jumpa, so kita start dengan February eh, hikhik.



Dulu semangat nak melaram pergi kelas itu tinggi walaupun berbekalkan flip flop ala wedges kat kaki, miahaha. Entah kenapa rajin sangat nak melaram pergi kelas pun aku tak sure :p


Start bulan March pulak, start nak pakai mini dresses pulakk. Terpengaruh dengan fashion fashion Fatin Liyana masa beliau mula mula berblog *nampak sangat stalk orang cantik, boo suzie boo.*



Seterusnya bulan April pulak adalah bulan Fishtail Dresses, which I made up myself. Haaa, amek kau. Bukan reti nak beli, tapi jadah pergi potong dresses lama lama yang dah rasa macam takde feel nak pakai :p
Aku pun dah start pakai blazer atau jacket dah, mula rasa taknak pakai cropped cardigan sebab rasa macam kanak kanak sangat, so bila pakai jacket or blazer, rasa la professional sikit ;p



Bulan May pulak berlaku kecelaruan fashion sikit bila semuanya aku nak pakai, dari maxi skirt ke skinny jeans ke baju kurung.







Yaaaaaaa, bulan June dimulakan dengan majlis persandingan kakak gua. Sebab tue lah gambar aku pakai kebaya ketat dengan kain ketat seperti yang tertera di bawah. Ahak. Tetiba rasa macam menantu pilihan lak.


Pertengahan June sampai awal September gua praktikal, so tak sempat la nak bergambar bagai, so gua letak gambar gua kat majlis hari raya ofis gua, miahaha.


Fashion fashion aku pada bulan  September pun masih image sama, tetap dengan dresses nya pun adoi.





October pulak menampakkan fashion fashion aku dah semakin matang neh :p Semuanya gaya yang aku anggap professional chic, aha sesedap hati je Mak Jemah kau. Yelah, bagi aku nanti aku kerja, aku tetap nak nampak stylish vogue the vass jugak, barulah rasa seronok pergi kerja beb. Ohoi.







November neh boleh dikira macam bulan hijrah, kot? Makin tua kot. Kiamat pun dah makin dekat. Gua nak berubah. Tapi dalam masa yang sama nak cantik jugakk. Perempuan dengan kecantikkan neh memang tak boleh dipisahkan uollz. So boleh dilihat la aku pakai baju kurung, walaupun aku dengan baju kurung don't go well together :p




Ookay masuk bulan Disember, bulan terakhir pada tahun 2012. *Macam la tahun lain bulan lain yang last kan :p*






Aku In Shaa Allah nak carry on fashion yang last neh. Nak pakai skirts je ke. Jangan risau, gua ada target target gua, ada azam gua. & I am a determine girl ever since. Let the time decides. Harapnya gua tak mati dalam keadaan syirik, sebab nanti tempatnya neraka jahannam selama lamanya.Oi ko ingat main main ke dosa syirik  neh oi.

Itu sahajalah carutan aku kali ini.

Thanks for reading this entry!

5 ulasan:

  1. knp ada 2015? huhu
    btw, keep it up! :)

    BalasPadam
  2. comel sngt entri ni i loike..

    BalasPadam
  3. wah..gmbar bulan march tu dah macam professional model pulak..hehehe...anyway nice collection baju2 u..hehehe

    Regards,
    -Strider-

    BalasPadam
  4. haha.OK jer sume comel and sweet

    tapi paling suke yg bln oktober tu.CUTE and cantik =D

    BalasPadam

awak memang comel vogue the vass sebab sudi komen entry kitee, muach! <3

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...