Khamis, 13 Disember 2012

Mengidam Udang Galah.

Assalamualaikum :)

Hari neh gua puasa. dengan tak semena mena gua mempuasakan diri hari neh sebab Didi ajak puasa semalam.

Macam yang uolz tau, kalau puasa mesti nak mengidam bagai mengalahkan ibu ibu mengandung yang nak melahirkan babi dah keesokkan harinya. Dengan tak semena mena jugak laaa Shikin tunjuk keratan akhbar pasal Qi (Ex Yuna ter :p) tengah makan udang galah~Uuuu menitik nitik air liur den neh ha masa Sr. Suhaimi dok cerita pasal Penang Second Bridge kat depan.

Sedapnya!

Jadi jom kita tengok gambar udang galah, miahaha. Mak aku masak percik udang galah tersebut, uissshh sedap sampai nak jilat semua yang boleh dijilat beserta pinggan dan jari dan yang sama waktu dengannya.

Close up sikit :p
Kabur sikit :p
Clear sikit :p
Yang dah sedia untuk dilahap selahap lahapnya oleh aku sendiri, kongsi kongsi tak main, tak cukup!
Ahhh nak balik kampung ah caneh, nak udang galah percik -________- nak dan nak dan nak lagi -_________-

Nak ketam sekali -__________- Nak ketam yang besar -_______-

Nak sotong sekali, nak sotong yang besar jugak -____________-

Entri saja cari pasal dengan Shikin, baru je tadi dia pesan jangan post lagi gambar macam neh, terliur sangat dah, hehe.

Ke ada sesiapa dengan relahati nak belanja gua udang galah? Hwehwehwe.

Thanks for reading this entry!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

awak memang comel vogue the vass sebab sudi komen entry kitee, muach! <3

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...