Sabtu, 6 Oktober 2012

The Make-Over : Nurul Husna (Barbie Look)

Assalamualaikum!

Disebabkan hari neh hari Jumaat, bermakna esok takde kelas, & disebabkan tajuk and objectives thesis dah approved, so kitorang pun main conteng conteng muka lagi, yeay! Kali neh, adik Husna lak ok.

Husna punya muka ok la, sebab dia dah memang cantik, muka pun takde masalah sangat pun, kecuali ada lubang lubang sikit kat pipi dia yang dia kata ikut bapak dia, aha. Selain daripada tuh, ok la muka dia, pucat sikit je :p

Sebelum :


The making of :)


After :)

Tanpa flash
Dengan flash
So let's compare :)


Tak tebal kan nampak? Haha, so jom tengok bahan bahan yang aku gunakan untuk mekap Husna neh :p

Base :)

1. Guardian Sun Protection Face & Body Mist
2. Essence Stay All Day Liquid Foundation
3. Silky Girl Magic BB Powder Foundation

Eyes :)

1. Silky Girl Duo Eye Shadow 16 Mocha Latte
2. Silky Girl Gel Eyeliner Double Intense 01 Pure Black
3. Mascara Estee Lauder
4. Eyebrow pencil (Shikin Punya :p)


Cheeks :
1. IN2IT Sheer Shimmer Blush - Peach Pearl
2. Elianto Pink Eyeshadow


Lips :)

1. Maybelline Watershine Pure - p21

Nampak macam barbie takkk??? Tehee comel la Husna neh :p

Till then, dadaa!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

awak memang comel vogue the vass sebab sudi komen entry kitee, muach! <3

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...