Ahad, 21 Oktober 2012

Johan Asaari (Botak) & Nabila Huda

Assalamualaikum.

Tehee, gosip lagi :p

Sumber Google

Hari tuh heboh cakap diorang dah putus kan?

Hehehe, menurut sumber yang boleh dipercayai jugak, semalam dalam pukul 2 pagi kot, tak pun dalam pukul 1 lebih (pagi), Johan neh kelihatan bersama Nabila Huda kat Genting Highland. Kalau macam tuh, macam tak putus lagi je kan?

Ke ada event apa apa kat Genting Highland semalam?

Entah kan. Sumber tersebut nampak diorang je, takde cakap ada event apa apa lak :p

Mungkin diorang kawan lagi la kot, tuh yang boleh pergi Genting Highland sama sama 1 kereta semalam :)

Thanks for reading this entry!

Dadaa!

2 ulasan:

awak memang comel vogue the vass sebab sudi komen entry kitee, muach! <3

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...