Khamis, 16 Ogos 2012

Teaser : Sate

Assalamualaikum.

Sebelum aku membebel tak tentu hala, silalah meleleh air liur tengok gambar neh,

sate yang aku cucuk sampai tercucuk tangan & jaundice sebelah tangan
Haha, ada sape sape tahu tak aku neh tokey sate? Aha. Dusta semuanya. Mak aku yang tokey nye, aku neh taraf hamba pencacai mak aku je, upah pon tak bagi. Huh tacing.

Musim musim raya nak on the way neh kan, ramai la orang tempah sate. Kat Kelantan yang femesnye, Sate Baung, Sate Malaysia, & Sate Mak Aku, wakakkaa.

However, as a matter of fact, aku tak makan sate. Sate mana mana even sate mak aku sendiri aku tak makan sebab suatu ketika dahulu masa sekolah rendah ada jamuan, then sate dia tak sedap, then balik balik rumah je terus aku tak makan sate dah. -_-

Di kesempatan neh, aku nak mengucapkan Selamat Hari Raya Maaf Zahir Batin kepada semua orang yang baca blog aku, tak kira la yang follower tegar ataupon follower yang tak menampakkan dirinye, aha.


So till then, dadaa :)



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

awak memang comel vogue the vass sebab sudi komen entry kitee, muach! <3

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...