Khamis, 27 Oktober 2011

Sindrom STT.

Assalamualaikum dearies..^^
Hhehee..
Korang pernah dengar ke Sindrom STT neh?
Aku macam yakin 101% je Sindrom STT neh tak pernah keluar dekat mana2 media massa samada media cetak atau media elektronik,ceeeewah!
Haha..
Ayat karangan masa sekolah menengah tue!

Ok.
Sindrom STT.
Sindrom Sebab Tension Test.
Hahaha,.
Lariiiiiiii....
Heheh..
Ala gurau2 je dengan sume readers..

Kitorang ada test hari isnin,selasa & khamis..
& lepas test tue jugak aku balik Kelantan!
Say hey!
Ok..
Dipendekkan cerita..
Tension la sebab study "kuat sangat"..
Isy3x..
So kitorang kua la hangout..
6 orang je sebab Nas & Syue takmo ikot..
T_______________T

Sudahnya ke Johny's lagi..
Haha..



Apa yang kitorang buat ye?
Jalan2 kat Jusco & makan2 tue jela..
Jadi yang selebihnya,gambar..
Enjoy!




Perasan tak perasan tak korang..
Warna tudung aku sam dengan warna tudung rum8 aku..
Saiz petak2 je lain..^___^

The food?
Here it is..^__^




& yang lain2 lambat sangat sampai..
So lupe nak amik gambar..
Hehhee..

So after this,takde la alasan tension bagai2 lagi ok..
Revise elok2 sume ok..
Nasihat diri sendiri sebab diri sendiri paling ngada2..
Muahhahaa..

Last shot!


Ok done here!
Dadaa!

2 ulasan:

  1. gile ahhh tension sbb satdy..msti korang stady bagai nk mati ny.....

    BalasPadam
  2. Jangan tertipu kira..muhahahaha..tension je lebey,stdy nye tak jgk..haha

    BalasPadam

awak memang comel vogue the vass sebab sudi komen entry kitee, muach! <3

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...